Duktiga Amir

Just nu sitter jag i skolan på en näthandels lektion. Även idag så promenerade jag till skolan. Men jag plåstrade om mina sår och tog mina gamla skor så det gjorde inte så ont när jag gick. När jag kom fram blev det direkt en kycklingsallad med fullkornspasta, man känner sig så lyckad och bra när man rör sig och äter okej. Jag har ju även slutat smäta om kvällarna och det har ju gett resultat. Kommer inte ihåg vilken dag men någon gång under helgen vägde jag mig och sedan dess har jag gått ned 2 kilo, jätteglad för det. Nu ska jag fortsätta jobba lite och när jag slutar skolan vid 5 ska jag åka och köpa lite saker på H&M, därefter ska jag på medel-gympa på Friskis & svettis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0