En hemsk smärta

Dagen har varit minst sagt jobbig. Som jag nämnde igår så har jag det ont i min vänstra axel men smärtan idag var olidlig. Såfort jag rörde på mig eller lyfte armen kände jag smärtan direkt. Och vid vissa tillfällen kunde jag bara sitta helt stilla och ändå känna hur ont det gjorde. Men jag stod ut och led igenom en historialektion på 2 timmar.

Därefter blev det lunch, som vanligt en kycklingsallad. Sedan följde jag med Samina till frisören och gjorde henne sällskap. Efter det drog jag själv till min egna frisör och bad dom redigera lite småfel som jag märkt efter att jag var där i lördags. Dom gjorde det självklart direkt och kostnadsfritt så är nöjd nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0