Hemskaste natten i hela mitt liv

Det jag och mina vänner gjorde igår natt var en överraskning för vår vän Ilaf som fyller 16 år idag. Hon har nyligen flyttat in i ett av radhusen som ligger en aning bakom Skärholmen Centrum så jag och mina vänner drog dit vid 12 tiden (på natten) och slog upp ett tält vid ett stort grönområde i närheten av hennes hus. Det roliga var att vi var framme på platsen vid 2 tiden och att vi alla var inne i tältet så sent som halv 5. Så himla lång tid tog det att ställa upp det.

image57

Eftersom att jag är vädligt lat så tag jag inte med mig en sovsäck med anledningen att jag inte orkar bära det. Så jag låg på det prassliga underlaget med min mörkblåa adidas tröjja och en väst över och frös arslet av mig. Jag vibrerade värre än min mobil och jag hostade som bara den. Inte en minuts sömn kan jag komma ihåg att jag fick, och vid halv 7 rörde vi oss in i vår väns hus. Vi lade oss alla i soffan på nedervåningen och de flesta slumrade till ett tag. Sedan satt vi bara där i väntan på våran vän. När hon kommer ner från hennes rum, helt nyvaken satt hennes närmsta vänner där och sjöng "ja må hon leva" för henne, sweet!

Dagens spenderades hos Ilaf med god mat och roligt umgänge. Jag lekte mest med Saras hår eftersom hon nyligen gjort hårförlängning. Och när Meis skulle uppträda tills Charlottes "Hero" stod jag snällt med hår-torken framför henne så att hon fick detdära lilla extra med i hennes show ;)

Återigen, grattis på födelsedagen Ilaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0