Internskämt

Jag, Meis, Ilaf & Sara har alla fallit för det roliga klippet på youtube där programledaren för det svenska programmet "nattliv" spyr i direktsändning. När vi ringer varandra svarar vi alla 3 i tellefonen med samma "jaa hallå" och med samma skånska dialekt som programledaren har. Eftersom vi skrattat så himla mycket åt klipper och dagligen påminns om det varje dag när vi talas vid så kom jag, Sara & Ilaf på att vi skulle göra en video till Meis som en av hennes födelsedagspresenter.

Vi gjorde en parodi på klippet där den svenska programledaren spyr i direktsändning.

ORGINALET:



VÅR PARODI:



Det är Sara som spelar programledaren. Först är det jag som "ringer" in till programmet och sedan är det Ilaf.

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, jag skrattar så jag kissar på mig!

2008-04-11 @ 23:17:00
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: J

" Ja ursäkta, jag har mensvärk.." Helt i sin ordning då lixom. he he, ja.. Som om man kan skita på sig i ICA kön o säga "Ja ursäkta, jag har tagit ett micro-lax" o sen fortsätta stå i kön som om det var likadant som att nysa o sen säga prosit.. Ha ha

2008-04-12 @ 12:01:12
URL: http://bastardo.blogg.se
Postat av: Sara

Jag är kändis nu :)

2008-04-12 @ 22:42:51
Postat av: Anonym

ni har ju ingen skånsk dialekt som ni påstår att ni härmar. Ingen bra video alls

2008-08-18 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0