Nyvakna

Jag och Patrk käkade precis frukost och ska göra oss i ordning snart. Sov som sagt hos honom och innan vi skulle sova så skulle vi se på en film men det visade sig vara världens största b-fim. En tjej fick ETT SLAG i ansiktet och pga det så sprutade det blod ur munnen på henne, man ba what?

Nu ska jag och Patrik börja röra oss in mot stan. Vi ska käka på den McDonalds där min vän Samina (hon som ritade bilden på mig och Patrik) jobbar. Kanske blir lite finare teckningar framöver när Samina sett det hon ska rita av på riktigt :)

(Parik har världens sämsta tangentbord, ursäktar om det är fler stavfel än vanligt)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så mysigt :)

Ha en underbar helg sötnos! Puss

2008-04-19 @ 15:16:50
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: SARA

Jag drömde att du jag Meis och Patrik skulle till Skåne, för att Patrik va från Skåne :S haha han prata skånska. Sen jag ba Patrik jag vill inte han ba okej gumman jag följer med dej tillbaka till Spånga så gjorde han det haha sen pussa jag han på kinden han ba oh vilka våta läppar du har men pussen va mysig :) HAHAHAHAHA. Patrik has a crush on me ;)

2008-04-19 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0