Arkiv x



Om någon inte missat det så såg jag och tjejerna på Arkiv X. Jag tycker att filmen var helt okej. För min del så kunde den gärna fått vara lite läskigare eftersom att jag älskar sådant. Men det jag tycker om och som för mig inte får filmen att floppa är dess spänning. Jag ville hela tiden se mer, ledtrådar bara östes på och man ville verkligen komma till slutet, på ett positivt sätt alltså. Skådespelarna var väldigt bra och man hängde med helt och hållet utan att ha sett serien förut. Filmen var helt klart värd sina 95 kronor tycker jag. Se den!

Kommentarer
Postat av: Mela

Jag tyckte inte den var bra alls för att vara Arkiv X. Arkiv X ska vara massor med övernaturliga skumma saker!! Det enda övernaturliga här var ju prästen som kunde se saker.. Nä, mesig för att vara Arkiv X, hade högre förväntningar :)

Följer förresten din blogg på rekommendation av din mor, du har en underbar mor! Och du verkar minst lika go du :)

2008-08-23 @ 02:14:01
Postat av: Wysteriia

Yes den där vill jag verkligen se. Får hoppas jag får tillfälle att göra det snart då :)

2008-08-23 @ 03:03:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Carin

Jag vill också se den filmen, men har hört att den ska vara dålig. Men se den måste man särskilt om man är ett gammalt Arkiv X fan.

2008-08-24 @ 10:23:45
URL: http://carinforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0