Bilder från pride paraden 2008


Lollos coola pride örhängen, asballa fan


I'm gay - fack you!


Eva & Adam


PRIDE


"Charlotte Perelli", klart tydligaste temat bland transorna


Poliser


Gay car


Sexy (and topless) devils


Försvarsmaken


Studenter


Hot hot hot ..


Inte direkt min stil dåra


Titta och se om du hittar din doktor ;)


Moderater


Min älskling Sofie & hennes kille närmast höger om stolpen, innan de kom ner i paraden och gick med oss.


Det var verkligen inte lite folk


Som ni klart & tydligt ser

Om ni undrar hur jag kan ha fotat så mycket så kollade jag & mina vänner på största delen av paraden, sen när vi såg att slutet började närmade sig så hoppade vi in i röjjde till den sköna musiken som var på flaket framför oss, helt underbart. Väldigt lyckad dag, regnet gjorde mig inte något alls för stunden. LOVE PRIDE!

Kommentarer
Postat av: Robert

"Hot hot hot .." råkar vara min handledare!

jag kän hälsa honom på fredag om du vill? ;)

2008-09-09 @ 16:07:43
URL: http://cafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0