en fängslande lek

Tjejerna är omöjliga att väcka och jag sitter här med en värkande tumme. Den påminner mig om en lek jag körde med tjejerna igår på fiket och när vi väntade på bussen hem. Som de flesta kanske vet så är det sällan en tändare är så bra att den funkar varje gång man försöker tända den. "Leken" går ut på att man ska ställa en fråga högt och sedan försöka tända tändaren. Kommer det eld så står det för ja, om inte så är det nej.

Andrea kom i alla fall fram till att jag ska ha en bög-orgie innan jag dör.
Haha, väldigt intressant att få veta!



Man kan ha jäkla kul på många olika sätt nuför tiden.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Mmm :)

Men du får ha en bra dag Amir! :)

Kram

2008-08-18 @ 11:34:35
URL: http://peijo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska jag komma ihåg nästa gång jag har en kass tändare.

2008-08-18 @ 16:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0