längtar

Just nu vill jag bara att min lön ska komma, har så mycket som jag verkligen bara vill köpa just nu. Här har vi det jag kan komma på just nu:

- en platt-tv till rummet (kommer bli skitsnyggt)
- shoppa höstkläder (älska)
- ny iPod (min är sönder)
- ny mobil (trött på den jag har)


Visserligen får jag en femsiffrig lön men det är inte alltför mycket pengar, och allt ovan kostar ju så jag måste säkert prioritera lite, speciellt om jag vill till Paris i höst som jag har planerat. Men eftersom jag har gratis boende där hos min älskling Imen så kan jag tag ett studiebidrag till flygbiljetten och så lite pengar från lönen till fickpengar så är ju det klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0