mysar


Fråga inte vad jag gör på bilden.

Hej igen. Nu är jag inne igen och ett videoinlägg rikare. Det började med att jag och Imen skulle göra ett men Imen råkade säga här sitter vi och "mysar" istället för myser så vi kunde inte sluta skratta åt det. Istället gjorde vi ett Fråge Olle program där imen intervjuade mig, jag tror jag lägger upp det imorgon. Det var i alla fall mysigt ute. Vi gick som tidigare nämnt till kiosken för att köpa läsk, sedan så satt vi ute hos mig hela kvällen och pratade.

Kommentarer
Postat av: sanibo

Oh, I like the hair in that pic.



sv: Haha, det lät faktiskt inte så värt. Så gör det inte om du inte vill. Jag hade nog inte gjort det.

2008-08-19 @ 22:00:17
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad äre för byxor?

2008-08-19 @ 22:03:14
Postat av: Anonym

Snygga!

2008-08-19 @ 22:54:07
Postat av: Anonym

det är inte ofta men hittar riktigt sköna bloggar i denna blogg-hysteri vi människor just nu lever i:)! men jag diggar din som fan...och gud va söt du är gosse:)! keep up the good work!!/kram från 21-åriga Carro från gävle. ps,snyggt som fan med ljust hår till dina fina mörka ögon:)

2008-08-21 @ 04:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0