pusst

Nu är jag äntligen färdig. Den nya designen är klar nu men jag kom på att jag lägger inte upp den försän nästa vecka. Och då i samband med att jag får mitt nya domän. Då blir det nytt namn för bloggen och ny design på samma gång. Det positiva är ju att jag också får några dagar på mig att finslipa på vissa saker. För det är ju alltid småsaker man kommer på i efterhand att man vill ändra. Det jag kan berätta är att dom 6 små bilderna på mig i regnbågens färger (nivet pride-flaggan?) kommer att vara kvar, utan tvekan.

Ja nu är det väll duschen som väntar, frukost har jag inte heller haft tid med.

Kommentarer
Postat av: beccie

du är så jävla kung du är som så cool jag är bara 13 år men jag läser din blogg varje dag så himla härlig blogg :) du är bara så härlig du borde typ ha ett program !! seriöst ta med den iden till tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D<3



mvh rebeccahs.devote.se

beccie <33

2008-08-24 @ 00:02:40
URL: http://rebeccahs.devote.se
Postat av: lisa

Åh, fy vad smart:o jag viste inte att det symboliserade pride-flaggan! självklart ska det va kvar:)

2008-08-24 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0