Så det kan gå

Det var en jättetrevlig kväll igår. Roligt folk, bra musik osv. Allt var jättebra, tills jag började spy, det var inte nådigt! Mitt huvud har aldrig snurrat så mycket förut tror jag. Ted som var jättegullig och tog hand om mig försökte få in mig på toan men jag kunde verkligen inte resa på mig. Istället satt jag att spydde i ett dricksglas på balkongen, inte alltför lyckat. Dock fick jag höra imorse att jag var duktig på att träffa glaset så det var väll bra, haha!

När jag vaknade imorse så kollade jag på klockan. Jag viste att det var 08/08/08 men det läskiga var att klockslaget var 08.08, hur stor är chansen lixom? Lite småcoolt tycker jag om jag får säga det. Nej nu ska jag sova lite, och därefter ska jag få i mig lite mat hade jag tänkt.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0