En riktig shoppingdag - 2

Som jag sa så passade jag på att julhandla via M2M på nätet eftersom att jag inte känner för julstressen i stan och alla långa köer i butikerna. När vi nyss pratade om jullovet i klassrummet så kom jag på att jag får jullov redan nästa veta, alltså bara 7 riktiga skoldagar kvar nu, fattar ni vilken ångest!? Jag har alltid kört på "jag ger inte julklappar, jag får dom bara" men nu när jag har en blogg som det går bra för kan man ju utnyttja det till en massa bra saker.

Jag har fixat julklappar till nästan hela min familj snart och har inte betalat en krona för det. Men känns även mänskligt att betala lite också. Idag har jag shoppat lite på nätet och handlat en hel del hos Nelly.com via M2M som gör att jag får pengar tillbaka när jag köper hos dom. Här har ni min shopping, del 2.


Ett puder, en parfym (bubble gum doft) och en mall för fransk manikyr-målning.
122, 143:- och 26:-.

Sista inlägget med dagens shopping visas senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: mirre

Tänker du aldrig på miljön när du handlar?

Tycker ni stora bloggare borde ha lite mer framförhållning när det gäller sånt. Alla strävar ni efter att vara så vuxna som möjligt, men att vara vuxen handlar också om att kunna handla och tänka konsekvent, vilket jag uppfattar att ni inte gör.

Nån måtta får det vara, tänk på andra och inte bara på dig själv.

Världen är inte centrerad till utseende och sex.

2008-12-08 @ 16:26:22
Postat av: missmartin

Nej vill också ha! (:

2008-12-08 @ 17:16:09
URL: http://missmartin.blogg.se/
Postat av: sofia

den där parfymen har gett mig frukansvärda allergiska reaktioner. den doftar underbart, men är lömsk. passa dig för att spruta på för mycket! :D

2008-12-08 @ 21:55:06
Postat av: Lina

Vaddå får pengar tillbaka? Hur fungerar det? Man måste väl betala för det man handlar?

2008-12-10 @ 00:02:08
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: Samah

Fungerar parfymen verkligen som det sägs att den skall?? Med feromoner och deras "kraft":p

2008-12-10 @ 12:45:31
URL: http://foreveryoung16.blogg.se/
Postat av: Frida

åh! vart kan man köpa parfymen? mååååste veta :D

2008-12-10 @ 16:17:56
Postat av: Sara

Den där parfymen finns väl på Åhlens numera? Tänkte köpa den, luktar sjukt gott(!), men håller verkligen lukten länge? Luktar som en parfym som bara håller typ fem minuter.. nån som vet?

2009-03-04 @ 20:45:04
Postat av: olivia henriksson

först måste jag säga att du är en förjävla skön kille!

men det är så att jag har funderat på att beställa den dära parfymen men hittar den bara på internet sidor och det hjälper ju inte direkt luktsinnet, så kan du beskriva vad den luktar som hehe :$

ha det bra!

2009-08-18 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0