God morgon

God morgon på er. Har precis vaknat och käkat lite frukost. Ted ligger kvar i sängen och vägrar gå upp haha, han får skylla sig själv om han kommer försent. Första lektionen i skolan för mig är UngFöretagsamhet och som de flesta kanske vet så har jag kopplat min blogg till mitt företag GayBloggen UF och kommer alltså bara att sitta och göra bloggsaker i 2 timmar. Därefter väntar lunch och sedan dagens sista lektion som är information&layout där jag gör ett skivomslag just nu, kul det med ju!


Ska nog platta håret nu hehe!?

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som du har det kul i skolan i allafall :)

2008-12-03 @ 08:34:08
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0