Jag har gjort en Kissie


Dags att anteckna i almenackan, jag har ätit frukost idag. Tog mig tid att koka ett ägg och göra 2 mackor åt mig. Känner mig riktigt duktig nu faktiskt om jag ska vara ärlig. Har fått nya krafter och är redo för en ny dag, wohoo! Okej nu tar jag i lite för mycket känner jag haha.

Ska in till stan är det då tänkt. Antingen Globen Shopping med mamma eller innerstan med någon kompis. Ska köpa presenter från mormor till mina syskon också. Hon brukar alltid låta mig göra det då jag har bättre koll på vad dom brukar gilla. Pratade faktiskt med mormor i telefon för några minuter sedan. Hon ska baka en tårta som hon ska lämna till personel på vårdcentralen för att hon tycker dom gör ett sådant bra jobb. Vilken ängel min mormor är va? Skitgulligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så söt mormor. :)

2008-12-22 @ 17:14:47
Postat av: xx

VAD är det i glaset herregud?? Eeeeuhh :D hihi..

2008-12-22 @ 18:28:35
Postat av: ida

åh gud va gott det såg ut, blev assugen på rostad macka med ost på nu.. fyfän va gott =)



kolla gärna in min blogg också:)

xenofobiia.blogg.se

2008-12-23 @ 04:24:29
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0