Jag har inte dött

Nejdå, jag har inte dött utan jag har bara inte haft tillgång till data! Hoppas att ni mår bra i alla fall och att er fredag vart lyckad vad ni än hittade på. Jag var hemma vid 4-tiden och när jag vaknade så bar det direkt av till Teds syster som skulle sminkas, hon är vuxen och kan inte sminka sig själv, sött va!? Hennes dator var tyvärr sönder så jag kunde inte heller blogga från den, typiskt va!?

Nu är jag i alla fall "hemma" igen och ska bara ta det lugnt resten av dagen. Blev väldigt lyckat för mig igår. Faktiskt första gången jag var på en nattklubb och inte var det minsta lilla berusad. Har alltid sagt att jag inte kan dansa om jag inte är full, men det gick ju vist det. Alldeles utmärkt faktiskt! Dock var det jobbigt med alla som var så fulla när man själv inte var det minsta lilla full, men kul var det ändå. Den sista låten dom spelade för kvällen var Womanizer och jag vart såklart jättelycklig, kan man sluta en utekväll på ett bättre sett!?

Hade tänkt lägga upp en vimmel-bild på mig men fotografen från Hanky har inte lagt upp bilderna från inatt än. Publicerar såklart bilden i bloggen såfort jag får tag på bilden.

Jag och Louise igår!

Kommentarer
Postat av: sm

ochjag12119226186923204.jpg" rel="nofollow">http://ilaf.blogg.se/images/2008/sibelochjag12119226186923204.jpg check this out. cutie Amir

2008-12-06 @ 15:26:45
Postat av: nathalie

men amir, vad snygga läpparna är! :D

2008-12-06 @ 16:07:36
URL: http://www.metrobloggen.se/jordgubbee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0