Julavslutningen

Hallå i stugorna! En pigg och glad Amir är nu hemma efter en julavslutning. Den blev rätt lyckad kan jag säga. En jätteduktig kör bestående av elever från skolan sjöng, sedan blev det allt från magdans till teater och videoklipp filmade hemma hos lärarna. Åkte hem direkt efter och ska nu bara försöka att stressa ned ett tag. Om kanske en halvtimma ska jag åka till Victoria för att lämna de sista sakerna som måste vara på plats inför kvällens Julfest. Kommer att bli toppen, jag känner det på mig.

Den duktiga kören som sjöng, blev även 2 solon, grymma!

Kommentarer
Postat av: Linda

lycka till med festen =)

2008-12-19 @ 15:03:14
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Belinda

det där är ju åsös aula :o där går jag :D

2008-12-19 @ 18:21:07
Postat av: Tihii

ahhaha där går jag i grekisk skola på lördagar :D

2008-12-20 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0