Julshoppat

Sitter inne i stan nu. Jag har varit på Vickan och lämnat av saker till julfesten ikväll. Jag har även hunnit med lite jul-shopping också tillsammans med min vän Sara. Det är hemskt mycket folk i stan och man märker verkligen att det är julafton snart, jösses va alla springer och stressar. Själv försöker jag att hålla en låg profil, är tillräckligt stressad inför festen.

Jag ska alldeles snart röra mig hem till Ted där vi ska börja fixa oss inför festen. Vi är sjukt taggade och det ska verkligen bli superkul känner jag, hoppas att vi ses där.


Kommentarer
Postat av: rebecca

åh ja hade också velat varit där :( synd att ja inte är 18

2008-12-19 @ 15:52:59
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: J.

Hoppas du klipper dina naglar innan julfesten ikväll :)

2008-12-19 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0