Märks att jag är bortrest

När jag är hos mormor så blir jag som en helt annan kille.

- Jag tittar på tysk tv fastän jag inte förstår ett ord.
- Jag lägger mig alltid innan 23.00.
- Vaknar alltid innan 10.00.
- Jag spelar Bingolotto med mormor jämt.
- Jag äter inget onyttigt, mest grönsaker.
- Äter alltid frukost, aldrig skippat en frukost här.
- Jag disskuterar politik och religion kring matbordet.
- Börjar följa brittiska kriminalserier.

Jag och lillebror i vardagsrummet i deras feta villa, större än ett spökhus fan.


Kommentarer
Postat av: sandra

du skulle ju göra ett inlägg med hur man sminkar sig, har du glömt dt eller?

2008-12-23 @ 21:02:47
Postat av: sandra

Jag måste säga att jag är precis lika dan när jag är hos min mormor & morfar. Eller förut spelade vi jämt bingolotto när jag var där, men när mormor fick hjärnblödning blev det slut med det, tyvärr. :(

2008-12-23 @ 21:55:23
URL: http://misselvin.blogspot.com/
Postat av: Carroy

haha äter inget onyttigt och så står det wienernougt o cola på bordet ;D

2008-12-23 @ 23:01:44
Postat av: AA

blir samma sak för mig när jag åker till min mormor ._. men de blir inte direkt politik o religion eller bingolotto :D och haha tysk tv nejnej !

2008-12-23 @ 23:07:51
Postat av: rebecca

det är ju det som är det härliga mer mormrar och morfrar (hahah fint)... att det blir så annorlunda och speciellt!

2008-12-23 @ 23:20:56
Postat av: -CHRIS-

GOD JUL OCH JULKLAPP PÅ STJÄRTEN!

2008-12-24 @ 10:46:48
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Lucy

Helt lika med mig, jag liksom blir en annan person. Eftersom att mina morföreldrar bor i kina, så känns det rejält. Mycket varmare på sommarn, så man får sova på stengolvet utan täcke, måste prata kinesiska här och var...

2008-12-24 @ 10:47:28
URL: http://losis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Älskar din blogg!:D

2008-12-24 @ 20:50:18
Postat av: agnes

Måste bara fråga: är datorn bra?

jag ska förhoppningsvis få en liten så kallad "bloggdator". Reckomenderar du den där, eller ska jag satsa på en annan? :) Vore tacksam för ett litet svar.



God jul :)

2008-12-25 @ 02:04:58
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0