RnB och schlager

Nu är jag hemma i mitt rum och har precis käkat middag med min syster och hennes söta tjejkompis som jag också är lite bekant med. Ingen av dom hade cigg och dom var tydligen desperata så när de fick några var av mig så blev det både pussar och kramar haha. Nu ska jag snart börja fixa mig lite smått inför kvällens bravader hade jag tänkt mig.

När jag är ute på dansgolvet med mina vänner och skakar loss så är det ren och äkta R'n'B (jag lägger in Britney i det facket också då) som jag vill höra. Men när jag sitter och fixar mig och ska tagga igång lite vill jag ha schlager, då älskar jag det. Det är sån glad musik, oftast enkla texter som sätter sig direkt och bara allmänt klockrena låtar som man går igång av. Sen när det väl gäller, då är det negerdunk som jag vill göra, me love it!

"Himlens alla stjärnor lyser upp i natten...."

Kommentarer
Postat av: malin

Det finns inget som gör en så otroligt taggad som schlager!

2008-12-12 @ 19:55:07
Postat av: Rosha

Vilket land kommer du ifrån?:)







Peersianbeauty.blogg.se

2008-12-12 @ 23:33:41
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/
Postat av: J

snälla snäälla rara säg inte negerdunk!

kram

2008-12-13 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0