Smått irriterad

Hej igen, är hemma hos Ted nu. Han är i skolan och hans mamma är på jobbet så jag sitter själv här. Ska städa lite i rummet och sedan plugga när jag ändå är själv, så slipper jag plugga sedan när jag antagligen kommer bli distraherad av annat som händer. Sista lektionen i skolan var inge rolig, var jätteirriterad och sur.

Vi skulle jobba klart på en uppgift som ska vara inlämnad ikväll. Uppgiften skulle göras i Photoshop och det är så att det är helt totalt olika versioner av photoshop på datan i skolan och min data hemma. Jag har såklart gjort klart uppgiften för länge sedan men glömde att skicka den till min mail för att sedan få upp den i skolan. Jag fick alltså börja om från början och just den versionen av photoshop som skolan har förstår jag mig inte alls på så mitt arbete blev jättefult och slarvigt, samtidigt som jag vet att jag har en mvg-uppgift som ligger hemma, surt va!? Men jag bad fröken att ta hänsyn till situationen och sa att hon faktiskt vet att jag är bäst, haha.

Nej nu ska jag faktiskt bädda ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Klart du är bäst. ;D

2008-12-03 @ 14:40:56
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: förvirrad flikka?

e ted din pojkvän elr? :)



du är så jävla bäst amir min absolut favorit blogg med världens skönaste bloggare

2008-12-03 @ 16:09:50
Postat av: girlie

Får du bo hos Ted bara för din pappa inte vill att du tar hem din pojkvän? Så blev ni ovänner..

Eller tycker dem att du har blivit så jobbig nu när du har en blogg och hänger med din knäppa vän kissie? :)



2008-12-03 @ 16:11:14
Postat av: Anna

I guess I just lost my husband I don't know where he went

So I'm gonna drink my money I'm not gonna pay his rent (nope)

I've got a brand new attitude, and I'm gonna wear it tonight

I wanna get in trouble

I wanna start a fight





Haha,jag satt och lyssnade på denna på bussen hem, de är precis som du tycker jag de verkar som iaf..haha så klockrent(a)

2008-12-03 @ 16:33:24
Postat av: Oslo calling.

Amir, jeg syns du skal begynne med video-updates. Det hadde vart kjempegøy å se hvordan du snakker osv. Ha en fin dag!

2008-12-03 @ 16:44:45
Postat av: Daniella

Låter inta alls roligt.

2008-12-03 @ 16:53:18
URL: http://daniellabaptista.blogg.se/
Postat av: missmartin

Haah, självklart är du bäst.

2008-12-03 @ 16:57:45
URL: http://missmartin.blogg.se/
Postat av: Johanna

I vilken klass går Ted i John Bauer?



Din blogg är jättebra :)

2008-12-03 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0