Snart ändring i bloggen!

Woho hemma igen, jag börjar verkligen alltid att sakna mitt rum när jag sovit borta flera nätter. Min mysiga röda lampa vid fönstret, mina underbara doftljus, ja allt i mitt rum är sött och fint hihi. Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällens tills jag och Imen ska in mot stan där kvällen spenderas. Vi hade tänkt baka pepparkakor men min lillebror ligger med 40 graders feber så det sket ju sig, köpte en cola åt ungen och bad honom bli frisk så att jag kan få baka igen haha.

Har snackat lite med Spotlife idag, dom som har designat min blogg. Det kommer snart upp en liten ändring. Det är ingen ändring på headern, menyraden eller i färgerna så ni kanske inte ens märker det. Men berättar när ändringen är klar såklart. Vi hörs senare igen!


Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Hade varit kul med nya färger. =/

2008-12-21 @ 18:06:31
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: evelina carlson

fin blogg du har =)

2008-12-23 @ 14:13:45
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0