Svar på frågor - Del 2

- Vilka bloggar läser du?
Kissies, Kenzas, Blondinbellas och Gaybloggen (Per-Robins).

- Hur definierar du puss, kyss, hångel och strul?

Puss är en enkel puss på munnen, kyss innehåller lite mer känsla och försiktighet, när tungan kommer in i bilden blir det väll hångel och börjar man smeka och ta på varandra så klassas väll det som strul. Rätt eller? Haha.

- Varför flyttade du hemifrån för ett tag sedan?
Vill inte ta upp det i bloggen, riktigt än.

- Ångrar du något som du gjort/inte gjort i livet?
Förut kan jag har gjort det, men jag har lärt mig att det inte hjälper att ångra något. Jag hade inte vart där jag är i mitt liv idag om jag inte gjort de saker jag tidigare gjort i mitt liv. Gör man något ska man stå för det, gjort är gjort, sagt är sagt, tänkt är tänkt.

- Hur mycket lägger du på skönhetsprodukter per månad!?

Faktiskt mindre än någonsin. Förut köpte jag allting själv men på senare tid får jag väldigt mycket saker gratis. Antingen hemskickat eller via presentkort. Vet dock inte hur mycket eftersom det kan variera. Är ju inte direkt så att jag köper ett nytt puder varje månad? Haha.

- Ska du på se Britneys konsert i London i sommar?
Som det ser ut just nu så nej, studenten kommer emellan och det är jag så hemskt besviken över. Men jag vet att detta inte är min sista chans att få se Britney så därför deppar jag inte ihop. Det kommer fler chanser och jag har dessutom redan sett henne 2 gånger, tänk alla stackare som inte fått se henne en endaste gång.

- När förlora du oskulden?
När jag var 17 år gammal.

- Planer efter gymnasiet? flytta utomlands?
Leva livet och inte göra ett skit faktiskt. Vuxensaker kan få vänta, jag vill inte börja leva som en 30åring redan vid 19års ålder. Har jag tur kommer jag kunna klara mig skapligt på bloggen, annars blir jag väll illa tvungen att ta något extrajobb. Men blir nog i någon sminkbutik eller något annat roligt då.

- Favorit låt till Britney?

Just nu är det Circus, älskar hennes självförtroende i den låten. Och när jag såg den heta musikvideon blev det inte sämre heller kan jag lova er. Annars är Womanizer, Gimme more och Everytime också väldigt bra låtar som hon gjort.
 
- Vilken kroppsdel är du mest nöjd med på din kropp?
Mina ben, det ända som inte är överviktigt tror jag! Haha nejdå, jag älskar mitt hår, räknas det som en kroppsdel eller!?

- Har du haft sex med en tjej?
Beror på vart gränsen för sex går. Men jag hade kul tillsammans med 2 tjejer i ett tält i somras. Det var inte nådigt, trodde att det skulle lukta fisk men det gjorde det inte. Istället såg det ut som en fisk faktiskt.

- Hur länge höll din cigarett. alkohol, frukt och grönsaksdiet? Gick du ner något?
En vecka, sedan orkade inte jag och Ted. Vi kom på att livet är för kort för att man ska kunna påverkas av andra. Ska jag strunta i att äta det jag känner för bara för att vissa i samhället har skapat ett sjukt ideal? Aldrig i mitt liv. Jag ser ut som jag gör och duger inte det så behöver inte folk göra sig besvär?

- Om du blev sponsrad med ett gymkort, skulle du börja gymma då?
Nej. Jag köpte själv ett kort på friskis&svettis förut och det var bland det tråkigaste jag gjort haha. Det enda roliga var alla nakna killar i duschen, mycket nöje där må jag lova er alla.

- Har du ett coffecard på Expresso house?
Nej, det ger exakt samma förmåner som CSN-kortet så alla ungdommar som köper kort där och tror att de tjänar på det är ju bara korkade. CSN-kortet får man gratis medans man faktiskt måste betala för att få Espresso House kortet.

- Kan du inte prova att le på en bild?

Jag har provat att le på en bild massvis med gånger, min överläpp försvinner och mina kinder ser ut som 2 feta jordklot. Dock har jag faktiskt vackra tänder och när jag blekt dom kanske jag gör en Blondinbella, bara över en natt börja le på varenda bild? Hon klarade ju det så varför inte jag?

- Är du troende?
Aldrig i mitt liv, finns inget jag avskyr som religion. Jag ser det som inget annat än hjärntvätt. Jag menar, ingen väljer ju sin tro längre. De flesta tror ju på något bara för att deras föräldrar tror på det, löjligt tycker jag.

- Vilka gay-klubbar rekommenderar du?
Connection i Gallerian samt Lino i Gamla Stan.
Connection på fredag och Lino på lördag, superhelg.

- Varför bloggar du så lite? Blivit divig?

En blogg med få läsare är lätt att sköta. Men har men en blogg med många läsare tillkommer även mycket annat arbete än att bara skriva inlägg. Man ska hålla kontakt med företag, via mail och telefon, man ska på möten, man ska svara på kommentarer och göra mycket annat. Och även ifall folk har svårt att tro det så måste man även försöka ta hand om livet utanför bloggen. Jag har vänner jag måste få träffa, ärenden som måste göras, en skola att klara mig igenom och en massa annat. Tycker att jag uppdaterar lagom ofta, eller?

Kommentarer
Postat av: Monika

Tjejen som skriver om hur hon tappade 23 kg på fyra månader. Titta in bloggen! Glöm inte att skriva en kommentar och ställa en fråga. ;-) www.tranadigsmal.blogg.se

2008-12-16 @ 13:52:54
URL: http://tranadigsmal.blogg.se/
Postat av: fia

Jag tycker du uppdaterar mycket om man jämför med andra. Fast det är bara bra :D

2008-12-16 @ 13:55:45
URL: http://ssophiaas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Lyx! Jag vill också tjäna så mkt på min blogg och inte ynkliga 100kr/månaden :(

2008-12-16 @ 14:02:22
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Sensuellt

det låter som att du tycker att det är skitjobbigt att ha en stor blogg?

2008-12-16 @ 14:02:37
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Aaah, tkr verkligen inte du uppdaterar sällan. Det är ganska lagomt flöde tkr jag. =)

2008-12-16 @ 14:26:15
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: --

Hej Amir! Jag gillar dig och din blogg. Du får tycka precis vad du vill och det är bra att du står för det. Jag håller med om att många föds med en religion, men jag är väldigt troende och tror på Gud och detta är INTE pågrund av föräldrar eller släkt. Det betyder inte att jag är emot homosexuella eller homo äktenskap, tvärtom! Jag tycker alla är lika och min Gud ser inte homosexualitet som någon sjukdom eller brott!. Kram på dig

2008-12-16 @ 19:45:26
Postat av: H

är det sofia på första bilden ? :P

2008-12-16 @ 20:17:56
Postat av: alex

haah juste minns när vi tältade i märsta det var fett roligt spciellt när ni rulla ner för backen, du jag, yasse, meis, adenike och dom dära killarna som kom mitt i natten o drack lite öl med oss haha har inte haft så roligt faktiskit..

tack o lov att jag inte var en av tjejerna som hade skojj med dig, verkade inte som om du njöt direkt ahahhaah :P

2008-12-17 @ 00:03:30
Postat av: Mounia

Åh Circus ÄGER!! har den på repet i ipoden.

Har du hört Shattered Glass, Out from under och If you seek Amy?



Sjukt bra, beroende framkallande !!! Lyssna på dem ifall du inte redan gjort det.

2008-12-17 @ 21:53:34
URL: http://moniponi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0