Svar på frågor - sista delen

- Varför älskar du Britney Spears?

I början var det för att hon var blond, söt och sjöng låtar som lätt fastnade i huvudet. Men på senare tid har det blivit mer seriös. Hon är en förebild för mig och en kvinna som jag ser upp till. Jag hade nog tagit självmord förr eller senare om jag fått ta sådan mycket skit som hon fått göra. Folk har verkligen spottat på henne men hon har rest sig upp starkare än någonsin och slår tillbaka med kanske den bästa skivan hon någonsin gjort?

- Önskar du att du var helt från Tunisien istället för halvsvensk som du är nu?
Nej det önskar jag verkligen inte :)

- Är det skillnad på sex med tjej och kille?
Hellre något cymetriskt i käften än ett stort blött kuddkrig uppkört i facet.

- Hur många läsare har du per dag?
Som vanligast mellan 4-5 tusen men vissa dagar kan det vara 6-7 tusen.

- Publicerar du alla kommentarer?
Nej, inte de som innehåller kränkningar mot mina vänner/familj.

- Skulle du förlåta någon om den var otrogen?
Jag skulle låta människan be på sina bara knän att jag skulle förlåta den. När jag sedan förlåtit den skulle jag vara otrogen jag med. Konfrontera inte, ge tillbaka istället, svider mycket mer.

- Hur gör man för att festa med dig!?
Först kanske man bör vara min vän hehe?

- Känner du att du är fel i född kropp?

Nej, jag är glad över att jag är kille. Jag vill inte behöva knulla med min chef för att få en löneförhöjning och jag vill inte behöva väga 40kg för att få mig ett ligg. Tjejer har det jobbigare än killar, så är det bara.

- Vad skulle du kunna betala för att få träffa Britney Spears?
Det jag har, utan tvekan.

- Vad tycker du om Tokio Hotel.
Första gången jag såg en bild på dom frågade jag mig själv vart världen var på väg. Sedan hörde jag "trough the monsoon" och den spelade jag sönder ett bra tag, riktigt bra låt. Så ja, de är inte riktigt min smak men jag antar att de är riktigt grymma på sin sak. Annars skulle de väll inte vara världskända?

- Har du haft sex med ett djur!?

Jag vet varför du ställer denna fråga och förstår dig faktiskt, men det är inte som det en gång såg ut på en bild. En hund har inte sugit av mig och jag har inte haft sex med ett djur, haha. Det är bilden ovan som läsaren har sett.

- Hur stor penis har du, erigerad?
[email protected] adda mig så kanske vi kan knulla :)

- Tycker du att du är fjollig eller manlig?
Jag tillhör nog den fjolligare skaran av bögar.

- Har du haft sex med killar? Och hur?

Hur? Ja inte var det i näsan i alla fall. Och inte med min stortå heller.

- Hur tjänar du pengar på bloggen!?
Det beror på. Jag kan ha 2 olika reklamer på min blogg. Ibland får jag pengar varje gång någon klickar på reklamen och ibland får jag pengar varje gång någon bara klickar sig in på min blogg. Men vanligst är det första, att jag får pengar när någon klickar på min reklam.

- Hur länge har du varit vän med Ted?
Vi lärde känna varandra den första dagen under årets Pride festival. Slutet av juni alltså.

- Vem är den roligaste människan du känner?

Ted Holmberg, finns ingen sjukare på denna jord.

- Vad har du för ringsignal?
Britney Spears -Womanizer, vilken annars?

- Vilken svordom använder du mest?
J*vla f*tta!!!

- Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Beror på vilken summa, skulle den vara galet stor skulle jag fixa mig ett eget boende direkt. Annars så skulle jag nog bjuda mig och mina närmsta vänner på en fet resa någonstans. Kanske bjuda mina älsklingar på Britney konserten i London? Är i Sunny Beach på bilden, var sommaren 07, brun och snygg!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning, men det betyder Prins så det är jag glad över i alla fall. Ofta säger ju homosexuella killar att de letar efter sin drömprins, "ja här står jag" brukar jag svara då. Oftast fattar de inget, men brukar vara så när jag försöker vara rolig.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Brintey fuckin Spears tror jag, eller vad tycker ni haha?


Kommentarer
Postat av: Ronja

hahah du är fan den maniga versionen av britney spears! ;D

2008-12-16 @ 17:15:36
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Rolig fakta :)









titta in på min blogg! illapissat.blogg.se

2008-12-16 @ 17:35:23
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: Misslyyckad

" britney fucking spears " ;) HAHA :D

2008-12-16 @ 18:21:27
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Åååh, du är så klok.



Joo, pain in the ass att vara tjej.

2008-12-16 @ 18:28:43
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Carro

Tänkte (konstig som jag är) rätta dig och säga att pride började i slutet av juli, inte juni =P

2008-12-16 @ 18:40:18
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: rasmus

ska vi knulla!?

2008-12-16 @ 18:51:59
URL: http://rasmusnilsson.blogspot.com
Postat av: cissi

jag har gått i samma klass som Ted. Tufft va? ;)

2008-12-16 @ 19:17:28
URL: http://hulphers.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej. Det var kul att läsa dina svar på allas frågor. Jag har faktiskt läst din blogg länge nu men jag tror detta är min första kommentar. Gillar verkligen din blogg =D jätte bra

2008-12-16 @ 19:26:53
URL: http://www.metrobloggen.se/xoxohelena
Postat av: Bilja

Hahah du är så skön killen! Ha en bra tisdag!

2008-12-16 @ 20:16:51
URL: http://biljas.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha. Vilka galna frågor. Hur kommer man ens på frågan om du haft sex med ett djur? Vad har den människan för tankar! Haha. Sjukt!

2008-12-16 @ 20:54:13
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Delila

Alltså seriöst vem fan är du som ska säga att tjejer har det jobbigare än killar. Först i början tyckte jag om dig och försvarade dig när folk sa massa skit om dig men nu har du fått så mycket uppmärksamhet att du pratar utan att tänka på vad du egentligen säger. Killar kan inte leva utan oss tjejer och så enkelt är det, du är homosexuell nu men vi får se senare din kuk sugare. Och ger ut sin msn till bögar så att du kan knulla dom, vilken bra idé att skaffa blogg för och skaffa KK's oh heregud säger jag bara, ha inte så mycket självförtroende och spela inte över så jävla mycket heller, du är precis som alla andra tro inte att du är speciell. jag säger inte detta för att kränka dig detta är bara sanning o det som förklarar dig.

2008-12-16 @ 22:03:23
Postat av: Max

Hahahah!

Riktigt kul att läsa din frågestund...men ja måste säga...du hade verkligen sparat dom bästa frågorna till sist!

- Har du haft sex med killar? Och hur?

Så jävla kul fråga...vad tänkte människan med?

2008-12-16 @ 22:23:59
URL: http://vikenungen.devote.se
Postat av: natalii

haha du e så jävla skön! skitkul att läsa din blogg måste jag säga och tack för att du svarar så bra på konstiga kommentarer om att du e gay! jag menar, lever vi fortfarande på 1800-talet eller? stay black;)heh

2008-12-18 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0