Världens bästa smink-tips

God morgon alla kära.

Kom på att jag var kvick med att berätta att jag drog iväg med en bild igår, men inte vart. Var inget speciellt utan 2 av mina närmsta vänner (Sara och Abeer) hämtade upp mig för att käka sushi på Stureplan vilket vi väldigt ofta gör. Vi pumpade Britney på högsta volym i bilen och på restaurangen satt vi och snackade om det mesta och hade väldigt roligt, som vanligt alltså. Sara och Abeer är speciella för deras humor är så ofattbart störd. Här har ni ett klipp där dom ska lära folk hur man sminkar sig.

Abeer (till vänster) kommer från USA och talar bara engelska.


Tjejernas galna blogg ---> ChamsineNews

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Hahaha, HUMOR! :D

2008-12-29 @ 15:18:59
URL: http://gladbrunett.blogg.se/
Postat av: fghng vf

abeer stavas abir

2008-12-30 @ 01:01:45
Postat av: Nicki

HAHAHAAHA JAG ÄLSKAR DEM! FAN VAR ROLIGA HAHAHHAHAHHAHA (JAG DOG)

2009-01-24 @ 14:17:12
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0