Winter Wonderland

Fasiken vilken kväll. Fastän jag hade feber och världens hosta begav jag mig ut för att festa loss med mina vänner. Peter Siepen, Shire, Idol-Loulou och massa andra kände ansikten fanns det på plats, mycket trevligt. Var som vanligt mycket bra musik när det gäller gayställen, verkligen grymma på att leverera partymusik. Womanizer spelades såklart flera gånger och jag var varje gång uppe på scenen och röjjde med Ted då.

När kvällen var över fann jag en gammal granne till mig. Hoppade in i hans taxi och sov över hos honom. Resten kan ni lista ut själva kanske? Han var orolig imorse att jag skulle blogga om saken men jag skonar honom haha. Hur som helst, sitter hemma nu och mår faktiskt helt okej. Har tagit en dusch och ska börja se vad som kan tänkas hända idag då.

Vimmenbild/er kommer senare!


Loulou och jag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nattliga spontana och väldigt oväntade bilresor till någon är alltid lika .. kul :D

2008-12-27 @ 14:54:44
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Mela

Videoblogga Amir! :D

2008-12-27 @ 15:20:34
Postat av: sandra

Konstigt. För ett tag sedan hade du kallat henne tjockis på din blogg.

2008-12-27 @ 15:38:03
Postat av: Gunilla

Loulou blev genast min favorit i årets Idol. synd att hon åkte ut så tidigt...

Verkar vara en helgo tjej!

2008-12-28 @ 13:51:44
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: hanna

hihi hon är tillsammans med min granne så hon är alltid utanför mitt hus, hon är så jäkla söt :D

2008-12-28 @ 16:01:37
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0