En underbar natt

Haha godmorgon på er. Jag sitter hemma hos en viss person och är mer än död. Vi stod på dansgolvet och dansade till Womanizer fram tills klockan 05.00, fattar ni!? Att stå och skaka loss från 22.00-05.00 kan ju knappast vara bra fra för fötterna. Alkoholkonsumtionen blev väldigt stor och natten kändes hemskt lång. Men jag träffade mycket skönt folk och hade en av mina bästa utekvällar på länge så jag ska inte klaga.

Minns ni killen från i fredags som jag tyckte var döläcker? Självklart var han på plats igår också. Jag fick hans mobilnummer och en puss så det är väll typ bra? Nu gäller det bara att höra av sig också haha. Vid stängning tog jag i alla fall en taxi hem med "Mr X" som folk så fint har namngivit anonyma killar i bloggvärlden.

En skitsnygg vimmel-bild kommer självklart också snart :)
Btw, dom spelade Womanizer säkert 5 gånger om :D Kärlek.

Äldre bild från Hanky, deras fotograf är grym. 

Kommentarer
Postat av: YESYESYESYES

förlåt att jag säger det här, jag e inte värsta bitchen egentligen, men din vän, han i mitten, han e så skum och JÄVLIGT läskig? Kan han inte tona ner sig lite?

Jag såg någon video på er här om dagen, asså han söker verkligen uppmärksamheten juu..... såååå blääääääääääääääääää........ Vill se honom normal,det skulle vara så mkt finare =)

BUT I DONT HATE HIM!! I LOVE HIM AND IM HIS NUMBER ONE FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

2008-12-14 @ 22:49:14
Postat av: -CHRIS-

"En underbar natt"...



Låter som en sexorgie i mina öron! Snuskis! ;)

2008-12-15 @ 00:38:19
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0