Dags för förändring

Just nu sitter jag i telen med mormor som ska komma hit med morfar imorgon. Jag har pratat med henne om vad jag vill göra om i mitt rum och eftersom min morfar är finsnickare och kan det mesta så har jag skrivit upp en lista som jag ska ge till honom imorgon:

Golv - Ska läggas nytt
Tapet - Ska målas över
Hylla - Praktisk hylla att ställa saker på¨
Skrivbord - Nytt lägre skrivbord
Tv-hylla - Tv:n ska stå på annan plats i rummet
Tak - Ska målas om

Självklar kommer inte allt detta att ske över en natt. Det jag prioriterar högst är att måla mitt rum. Efter alla tapeter jag satt upp med tejp när jag var liten så har det blivit fula fläckar på tapeten. Så känner att jag köper en ljus och enkel färg som jag bara målar över med, sen får en av väggarna bli latte brun. Därefter kommer nog det nya skrivbordet eller tv-hyllan skulle jag gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0