God morgon

God morgon. För morgon är det verkligen, klockan är bara halv 7 och jag sitter vaken. Jag har precis käkat frukost och ska platta mitt hår nu. Börjar jobba klockan 7 och slutar 5 idag, så det blir en lång arbetsdag. Tyvärr så regnar det ju så jag undrar vad jag ska få hitta på. När jag hade samma sommarjobb förra sommaren så fick jag mestadels sitta inomhus och glo i taket när det regnade. Man får ju hoppas det blir lika denna dag också. Alltid skönt att börja ett jobb i seg fart. Minns hur ont jag hade i hela kroppen första dagen när jag jobbade förra året, haha. Kunde knappt röra på handen.


Kommentarer
Postat av: Sojung

vad jobbar du med då?Besök gärna min blogg:)

2008-07-07 @ 06:47:22
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja tror jag såg dig idag, palla ta ett sånt skitjobb för småpengar?

2008-07-07 @ 15:32:14
Postat av: Anonym

haha skönaste bögen, bra blogg

2008-07-07 @ 15:49:57
Postat av: Anteey

Asså, minnen..jag hade så ont i mina händer..folk tror att det är enkelt..men det är inte dt asså!!



Du måste ta en varm choklad med grädden från cappucino åt mig asså :D

2008-07-09 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0