grundlurade

Innan jag mötte upp familjen i Globen shopping så var dom i Gullmarsplan för att hämta ut en mobil från Mobilgruppen, vi hade lämnat den där för att de skulle låsa upp den. Mobilen var min systers och när hon får tillbaka den ser hon att vi blivit lurade. Mobilen går inte att ladda, den funkar inte att sätta på och det är till och med en helt annan telefon.

Min systers mobil var helt ny och fräsch. Mobilen vi fick tillbaka var reped överallt och den hade stora gropar i bak efter ev. stötar i marken när någon tappat den. Min mamma misstänkte redan på plats att något var skumt. Sist hon var i Gullmarsplan skulle hon försöka hämta ut den fastän hon glömt kvittot och då såg hon att killen gick bak där alla andra mobiler låg, denna gång tog han fram mobilen från någon låda under kassan. Varför skulle han låta vår mobil ligga ensam där och inte med alla de andra upplåsta mobilerna?




(lägg loggan på minnet)

Nej, Mobilgruppen ska vi aldrig mer till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0