Hallå alla vakna

Igår när jag, Sara & Abir käkat mat så skulle de röra sig hemåt alldeles precis efter så jag åkte in till stan med Bettina och Jasmina (nej, inte Yasmine eller Jasmine, vi är uppe i 3 stycken med likadant namn nu). Vi fikade på Espresso HouseStureplan och därefter åkte vi hem till Jasmina. Jag vill bo alldeles exakt precis som hon. För att hon inte ska ha så långt till skolan så har hon flyttat ifrån sina föräldrar i Tyresö och har en nu en egen 1a på Söder. Kanske 10 meter från Skanstulls tunnelbana, tänka sig så perfekt.

När jag kom hem så slocknade jag direkt, vilket var bra eftersom att jag var tvungen upp halv 7 imorse. Hittills idag så har jag plockat skräp, lagt in nya påsar i papperskorgarna och tagit en lång fika på kontoret. Nu är det lunch för mig som gäller och det blir lite Findus färdigmat. Efter att jag käkat hade jag tänkt att tag en timmas powernap, och sedan återgå till jobbet.



Dagens lunch

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nästa gång får du bjuda mej på mat!

2008-07-14 @ 17:56:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0