Internetbank

Måste bara nämna nu att jag fixat en internetbank åt mitt personkonto hos Nordea. Tycker det är hur skönt som helst. T.ex. nu efter stan loggade jag bara in på några sekunder och vips hade jag framför mig alla insättningar/uttag/betalningar som gjorts. Och självklart hur mycket pengar man har kvar på kortet. Jättebra.

Måste även påpeka om buss strejken. Den är över! Jag är verkligen superglad för det, fast det är vi nog alla? Nu slipper man cykla över det stora tomma fältet varje dag till tvärbanan som verkligen stinker svett nu på sommaren. Så imorgon blir det buss för min del, underbart!

Kommentarer
Postat av: Noomi

Härligt att busstrejken är över :)

2008-07-05 @ 11:52:44
Postat av: Noomi

Härligt att busstrejken är över :)

2008-07-05 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0