krogen igår

Hejsan. Igår skulle jag göra Mikaela sällskap till en av mina kompisar eftersom att Mikaela skulle köpa 2 plattor öl av henne. På vägen hem så släppte hon av mig hos Jasmina där vi tog det lugnt bara, Nicolas var också där. Sedan mötte vi ett random gay par som vi drog ut på krogen med. Det var något halvtaskigt ställe på söder men de serverade dricka and we liked it.

När paret skulle vidare så gick jag och Nicolas med Jasmina hem till henne där vi övernattade. Vi kom fram till ett Jasmina är ett riktigt faghag. Jag vet ingen annan brud som känner och umgås med så många bögar som hon. Där låg hon i endast trosor mitt emellan 2 killar i endast boxers och mådde allmänt bra. Hur många tjejer kan ligga i endast trosor emellan 2 killar och ändå känna sig bekväm? Visserligen lekte jag lite med hennes tuttar, men det är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0