sitter och väntar

Varför ska jag alltid stressa? Jag har varit färdigfixad i flera timmar nu fastän jag vet att mina vänner inte vill dra in till Pride Park försän lite senare. Ska i alla fall möta Samina nu, tror jag det är bestämt i alla fall. Och så kanske jag ska möta en Daniel i Gullmarsplan som jag ska sitta med ikväll vid parken. Sen kommer ju Albin senare, och alla andra. Kommer bli jätteskojj.


(Inte ofta min smile grop syns hehe)

Ser ni att jag färgat ögonbrynen? Är dock inte helt hundra med resultatet, tycker det ser så fläckigt ut vilket inte syns på bild nu. Jag har i alla fall köpt brun ögonbrynsfärg så att jag har det färdigt ifall jag bestämmer mig för att färga dom igen.

Kommentarer
Postat av: Tomi

Man vill ju nypa i dina kinder =)

2008-08-01 @ 01:07:13
URL: http://serbianking.blogg.se/
Postat av: alica

omg jag såg att du hade färgat ögonbrynen DIREKT, det ser miljoner gånger bättre ut jag lovar!

2008-08-01 @ 08:53:05
Postat av: Anonym

fint, det ser ut som om du har smink på dig, har du det?

2008-08-23 @ 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0