Balett

Varit hemma nu ett tag. Skolavslutningen var faktist rolig och trevlig. En lärare sjöng lite på "Empty room" fast på svenska och det var faktist hur galet fint som helst tycker jag. Största chocken var nog när min manliga rektor sprang fram med en annan manlig lärare i rosa trikåer och dansade balett, så galet roligt så det fanns inte.


Hör ni skönaste Matilda i bakgrunden:
"åååh gud, han måste ju få löneförhöjjning för detdär!"
Klockren hon är alltså, haha!

Efter skolan åkte jag till Södra station och mötte Johanna, hon skulle bara lämna ett par solglasögon som hon lånat av mig. Därefter bar det direkt hem, självklart hade familjen åkt till Willys med morföräldrarna för att storhandla och där stod jag utan nycklar. Men ringde efter morfar så han hämtade mig med bilen direkt, tack och lov!! Nu sitter jag här och väntar på god mat bara. Sara ska jag träffa senare tror jag, blev inte av efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0