Banan shake

Nu är jag hemma igen. Har haft en jätterolig dag. Jag och Sara har tillsammans världens sjukaste humor så vi skrattar mestadels åt allt och alla nästan. Väl framme i stan så bar det direkt in till Kungshallarna eftersom att vi var så hungriga. För min del blev det Libanesisk mat. Kycklingfilé med klyftpotatis käkade jag och det var verkligen hur gott som helst.

När vi efteråt hade vandrat runt lite och pratat så rörde vi oss mot Liljeholmen där vi satte oss i solen och myste. Efter ett tag blev vi så törstiga så vi svängde in på McDonalds och köpte dricka. Jag tog Banan shake som de har just nu för en period fram. Den var iskall och smakade verkligen banan, asläcker tycker jag. Prova den om ni har!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är!

2008-06-13 @ 19:24:43
Postat av: Anonym

Jordgubb är godare.

2008-06-14 @ 00:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0