Buss strejk

Nu är jag hemma från en fika på söder med tjejerna. Jag och Meis han med den sista bussen hem innan stora strejken. Vi kom på att det faktist är riktigt läskigt. Tänk dig att all busstrafik inom SL faktist stängs av nu, dom finns inte. Tänka sig alla de som bor ute på värmdö t.ex. De är ju verkligen totalt körda om de inte har bil. Och hur mycket kostar inte taxi från Värmdö in till stan? Stackars folk alltså.

Hade jag ägt ett taxibolag nu hade jag varit riktigt smart och sänkt priserna.
Snacka om att cash skulle börja rulla in då.

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, dags att starta ny affärsverksamhet månntro? Och jag har så dålig koll att jag inte ens var medveten om busstrejken...

2008-06-30 @ 23:44:50
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Love

Jag bor på Tyresö och det går bara bussar ut hit! Ingen tvärbana, tunnelbana elr pendeltåg!

Fick nyss ta taxi från östermalm för 400 kr! Jippie -.-

2008-07-01 @ 01:20:47
Postat av: öz

det är pga att dem inte får bra med lön, skyll på arbetsgivarna =)

2008-07-01 @ 13:50:41
URL: http://ozlem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0