Dagens (morgonens) outfit

Idag fick jag inte på mig något vackrare än min gamla Lacoste piké som jag inte använt på år och dar känns det som, och så mina mjukisbyxor. Jag älskar att gå slappt klädd hemma, finner ingen anledning att ha på sig ett par tighta obekväma jeans när man ändå bara sitter ensam hemma med endast familjen som ser än. Men det blir nog säkert något tjusare jag tar på mig ifall jag drar ut senare, hehe.





Som ni ser så ligger håret kvar lite snett ner efter att jag fönade det ner igår. Så får nog tvätta håret igen ifall jag ska ut. Eller så får jag invadera med hårspray så att det lägger sig rätt. Löser sig gör det i alla fall alltid ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

Hahahha! Sant! Tusan att min man inte är bög då:))

2008-06-11 @ 11:35:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Karin

thanks:)

2008-06-11 @ 11:36:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0