Den stora frågan!

Nu ska jag snart lägga mig hade jag tänkt. Men jag sitter och tänker på mitt hår bara. Om min frisör har tid för mig imorgon så ska jag klippa mig, annars på tisdag. Men frågan är bara hur jag ska klippa mig. Det är alltid samma fråga varje gång. Köra på samma stil som nu, och bara toppa/tunna ut lite. Eller kanske tag 3-4 cm så att det blir lite förändring? Visserligen gör det kanske inget om det blir lite för kort eftersom att det snabbt växer ut igen, men finns inget jobbigare än att gå ute och känna sig ful i håret.

Jag tror jag ber frisören behålla längden, men klippa upp och tunna ut rejält, så att håret får lite volym och fluff, det blir nog bra så. Sen ska jag göra nya blonda slingor igen lagom till Pride-festivalen i slutet augusti. Det är Europride så jag kan ju inte springa runt med en ful utväxt när det kommer massa snygga bögar hit från alla möjliga olika länder.

Godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du haft en bra dag!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766



Sugen på gratis biobiljetter? :D det låter kanske lite för bra för att man ska tro på det, men faktum är att www.gratisbio.se är en av de få gratissajter på nätet som verkligen ger vad de lovar, och sajten har rekommenderats varmt i en rad kända bloggar. Det fungerar så att man genom att ta del av erbjudanden, deltar i gratistävlingar, handlar via t.ex Nelly.se Via sidan - så får man poäng. Vilka efter ett tag har kommit upp till det värde att man får en biobiljett, eller ett presentkort i utbyte (t.ex på H&M). Bra va? Skitenkelt och kräver inte många minuter av dig! Om du registrerar dig på gratisbio.se får du direkt 75 poäng, OM du blir värvad. Så

följ den här länken om du är intresserad :) tusen tack! /Anna



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-06-30 @ 00:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0