En mättande dag

God morgon sötnosar. Igår var jag minst sagt poppmätt under hela dagen. Fast dagen var hur underbar som helst. Imen såg man inte så mycket av, vilket är förstående eftersom att hon hade sin studenmottagning och måste umgås med alla som kommit dit för hennes skull, och inte bara hålla sig till 3 stycken. Så jag och Jasmine umgicks hela dagen med Neil, Imens bror, som jag också känner utantill. Vi satt mest ute på gården och snackade en massa. Maten vi fick var hur galet god som helst. Imens mamma hade bl.a. gjort världens godaste paj. Och till efterrätt fick vi den godaste jordgubbstårtan jag någonsin ätit tror jag.



  
  


Vid 9 tiden så rörde vi oss in mot stan. Jag och Jasmine mötte upp Alex och Yasmine för en fika på maddes. När vi var klara där ville jag och Jasmine inte hem och sova eftersom att vi var så pigga, så vi tog en promenad i Östberga.

Kommentarer
Postat av: Big L

"...vilket är förstående eftersom att hon.."



Vad är det som är förstående? Jag fattar inte. Kanske om du hade formulerat "vilket är förståeligt" vilket faktiskt hade passat in i sammanhanget, men för tillfället fattar jag inte vad, eller snarare vem det är som är förstående.

2008-06-19 @ 18:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0