Ett litet experiment

God morgon. Inatt när jag lade mig i sängen för att sova så stängde jag av min mobil för första gången på flera månader. Jag är en människa som verkligen är beroende av min mobil. Jag vet verkligen inte varför, men jag går med min mobil i högerhanden den största delen av min vakna tid. Det räcker inte med att den ligger i fickan eller i väskan. Jag måste verkligen ha den i handen så att jag inte missar något.

Jag försöker men kommer inte på varför. Är det någon som vill något viktigt så försöker de väll nå mig igen lite senare om de inte får svar senare. Och jag får inte alltid jättesnabba svar när jag smsar folk så vet inte varför jag själv ska vara så galet snabb på att svara.

Hur som helst så sov jag med mobilen avstängd inatt. Och det gick ju helt bra som helst. Idag ska jag försöka gå med mobilen i fickan ett tag och inte i handen.

Kommentarer
Postat av: Noomi

UNDERBART! jag har äntligen för första gången träffat någon som är precis som mig på det planet.

Håller alltid i mobilen, och svarar på sms så snabbt att när jag inte svarar blir folk oroliga :). Har ljudsignalen på högsta volym på nätterna så jag inte ska missa om någon smsar/ringer. Och vet inte riktigt heller varför.

Det är riktigt dumt, skönhetssömnen måste man ju ha!



Kramar

2008-06-25 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0