Filmkväll

Idag är dagen då de flesta slutar skolan och nästan alla ska ut och göra något roligt. Men jag orkar verkligen inte. Jag har varken ork eller lust att göra något känner jag. Tror jag ska tag en dusch eller ett bad snart. Efter det ska jag helt ensam i min sköna säng titta på American psycho med snyggingen Christian Bale. När jag sett klart på filmen så kommer jag säkert att försöka sova, är trött. Och eftersom jag ska till Bad imorgon så skadar det ju inte heller att vara utvilad.


Psychot solar även solarium ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket program fixar du din bild i headern ? PS eller ? :P

2008-06-10 @ 20:19:46
Postat av: Amir Akrouti

anonym: ja det stämmer :) Adobe Photoshop Elements 6.0

2008-06-10 @ 20:50:47
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0