Förvånad

Imorse ringde min mobil 4 gånger från 2 olika personer. Självklart antog jag att det var någon tjej från klassen somvanligt som bara ville ringa och fråga vart jag höll hus. Men när jag svarade 5e gången så var det min class-coach som ringde från en tjejs mobil. Gissa om jag blev förvånad.

Han frågade varför jag var hemma, självklart sa jag att jag för guds skull inte orkar kliva upp så himla tidigt, och när han börja prata om sjukanmälan så sa jag att jag faktist skulle sjukanmäla mig när jag klev upp för att klassens lag inte skulle få avdrag för min ogiltiga frånvaro. Då är min lärare så fräck och påstår att jag inte fyllt 18, hur har han mage att glömma att jag fyllde år förra veckan? Nej dethär funkar inte, nu ska jag sjukanmäla mig och hoppa in i duschen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0