Fotboll ikväll?

Nu är jag hemma igen. Min syster hittade en grön kjol på Gina som hon köpte, tyckte färgen var asläcker. När hon köpt det hon skulle så gick vi till Espresso house. Jag tog såklart deras oerhört goda frapino med jordgubb/mango smak i. Den smakar verkligen riktig sommar och är sådär perfekt kall.


Lika besatt av mobilen som mig? Min syster förresten..


Nu ska jag bara tag det lugnt här hemma ett tag, för sen ska jag kanske träffa tjejerna och sätta mig på fiket Baressa med dom. De vill kolla på matchen, men jag kommer nog bara för sällskapet eftersom att fotboll inte intresserar mig såvärst. Men måste jag välja att hejja på någon ikväll så är det nog Tyskland. Dels för att jag har massa släktingar som bor där, och att jag varit i Tyskland flera gånger. Det är verkligen det vackraste landet jag varit i (delad förstaplats med Österrike).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0