God morgon

Igår kom jag hem rätt så sent och då blev det direkt till sängen för att jag var så trött. Efter att jag och Bettina fikat så promenerade vi ett bra tag inne i stan och när hon skulle hem åkte jag till Söder och träffade 4 tjejer som jag åt på McDonalds med, sedan rörde vi oss in mot stan där vi vandrade lite. Stockholm är så oerhört vackert på natten ju!



Idag när jag vaknade fick jag veta att min syster kommit in på det gymnasium hon sökt till, ett frisör gymnasium som ligger vid Gullmarsplan. Är jätteglad för hennes skull nu, och självklart för att jag aldrig mer ska behöva betala en krona för att få klippa håret, lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...du kommer att få betala dubbelt säkert;)

Kul att hon kom in.

2008-06-16 @ 13:00:01
Postat av: Rebecca

Det är superlyxigt med en frisör hemma, min syster gick ut frisörlinjen för bara ett par veckor sen. Har inte fixat hårt hos någon annan de senaste 2 åren :)

2008-06-16 @ 13:24:42
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stockholm är lika underbart även på dagen.

2008-06-16 @ 16:23:09
Postat av: Amanda

jag måste bara få fråga hur har din syrra fått reda på vilket gymnasium hon kom in på redan nu?! jag får inte reda på det förrens den 26 :(

2008-06-16 @ 19:04:10
URL: http://kungamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0