God morgon

Hallå i stugan. Idag vaknade jag extra tidigt eftersom att min mamma bara vandrar in hur som helst i mitt rum för att sätta sig ner vid min dator, inte okej? Men jag får skylla mig själv. När jag hade festen så skulle jag koppla in mina högtalare till hennes dator i vardagsrummet, tror ni inte att hela datorn lägger av? Så nu måste hon sitta vid min data när hon behöver, tills hennes egen är fixad eller tills att hon köpt en ny, suck. Men sånt är livet. Hon sitter ända mestadels då jag inte är hemma så det är lugnt. För att fresta bort henne från datorn har jag döpt hennes konto till Fläsk Doris och kontobilden är en bild på en BigMac, hoppas det funkar!

Idag är det stan med min älskling Meis. Hon ska kolla på skor och jag ska leta efter jeans, får se om jag hittar några. Vill ha ett par enkla raka svarta. Sen måste vi hem och fixa oss lite för ikväll ska vi på bio. Är jätteladdad för att det var ett tag sedan jag var på bio sist. Om jag inte minns fel så var det med Imen i höstas, då var även en kille i klassen på samma bio. Och några dagar senare hade han spritt ut att jag var på bio med min flickvän, vilket miss va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0