Grattis Imen

Jag sitter nu hemma hos min älskling Imen som tar studenten idag. Så jätteglad för hennes skull. Hon står just nu i duschen och när hon är klar så ska jag föna och platta hennes hår. Tyvärr kan jag inte komma på hennes utspring. Eftersom att hon går i franska skolan så har dom inte samma system som i Sverige utan mer som i USA. De står alla på scenen, får gå fram en i taget och tag emot ett diplom, franska ambassadören är på plats osv.

Men men.. som sagt jätteglad för hennes skull. Och härnäst ska hon flytta in i en egen lägenhet i Paris. Så dit ska jag och Meis åka för att shoppa loss senare i år. Underbart.

Här är en bild på Imen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh värsta grejjen ju, ambassadören och allt.

2008-06-18 @ 09:39:03
Postat av: C

Hon heter Imen och jag Cimen :) Niccee

2009-06-19 @ 22:26:18
URL: http://pussochkramvisespastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0