HAHAHAHAHA...

Har jag inte redan sagt att Sara och hennes kusin är hur flummiga och sköna som helst? Och tror ni inte att jag hittar en bild på dom inne på Kissies blogg eller? Nu måste Saras kusin vara jätteglad. Jag har berättat jättemycket för henne om hur otroligt blåst och korkad Kissie verkar vara, och hur hon skämmer ut sig. Sedan har jag visat lite videoinlägg från Kissie för Saras kusin och hon har verkligen dött av garv. Och nu har hon bildbevis så hon kan åka hem till Amerika och visa alla att hon har träffat "Kissie the big F".



Kissies fjortiskompis, Sara, Abir (saras kusin) och Kissie

Kommentarer
Postat av: Malin

SV

Tack så mycket! SKa prova det =)

Kram

2008-06-19 @ 13:08:34
URL: http://chimaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg vad ful du är.. haha vart kommer du ifrån, iran/irak? :O

2008-06-19 @ 15:37:47
Postat av: SARA

Postat av Anonym. Du är ful =)

2008-06-20 @ 01:22:52
Postat av: Anonym

Tänk att alla som skriver skit är anonyma...det är nog för att de är så jävla fula själva...haha;)

2008-06-22 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0