Hemmafest

Det "hemliga" jag skulle göra igår var att ha hemmafest. Tyvärr kunde jag inte skriva det i min blogg eftersom att flera nära vänner till mig har berättat att folk i området där jag bor ofta läser min blogg, och de har även berättat att de haft inbrottsplaner hos mig. Så mina vänner, och även föräldrarna, förbjöd mig att skriva ut i bloggen att jag var ensam hemma över midsommar.

Men fast var det i alla fall. Och lycklig var jag. Nu var det äntligen min tur att få bestämma musiken, hela jäkla natten. Jag dunkade Charlotte Perelli och Ani Lorak som aldrig förr. Och jag dansade i soffan som aldrig förr. Sötast av alla var Imen. hon kunde inte komma för hon hade vaknat upp med världens smärta och inte kunnat röra nacken. Tror ni inte att hon dycker upp kring 12 ändå med en såndär fet kudde runt nacken? Haha så söt.

Kvällens låt kan ni väll säkert gissa själva. Såfort Hero började spelas så hoppade alal upp i sofforna och körde loss. Jag och Meis var nog seriösast kan jag lova, iaf med våra Hero poser, haha.

Tyvärr använde vi bara kameran under första timman av kvällen. Så alla de som kom och gick lite senare finns inte med på bild. Synd för dom ;)

  

   

 


Skönaste party bilden alltså haha!

Kommentarer
Postat av: ilaf

HAHAHAHAHAH !

2008-06-21 @ 16:30:16
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha ha...nice fest grabben :)

2008-06-22 @ 09:00:46
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Daniel Del Valle Guerra

haha klockrent tema! Skulle inte dra mig för att sno det ;O

2008-06-22 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0