Hjälp kvinnan

Jag hoppas inte att något har missat att läsas Kissies blogg? Då kan jag lova att ni verkligen missat något. Blondinbella är naturligt blond, blondinbella verkar smart, Blondinbella verkar mogen. Allt detdär är Kissie, fast raka motsatsen.

Igår såg jag ett videoinlägg i hennes blogg där hon krossar glasflaskor på gatan, dansar kycklingdans på en tunnelbaneperrong och idag ser jag henne håna handikappade människor genom att stå och härma dom på gatan. Vad är felet med bruden? Att hon också är så korkad att hon skriver "nu är jag naturligt blond igen" när hon varit hos frissan gör ju inte saken bättre, hon är ju inte naturligt blond bara för att hon färgat håret blont, stackarn. Och att hon ens kommer på tal om viktminskning blir man ju bara ledsen av.

Och hennes kompis med tuperat hår är ju också jättesöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0